måndag 15 november 2010

Skön höstdag

Jag saknar lillebror på bloggen. Verkligen. Han har för mkt nu säger han och lägger upp när han får tid och har hittat tillräckligt med inspiration. Hoppas det blir snart! I miss you here!

När jag och Jim var ute och gick förra veckan fick han såklart agera lite modell. Han gör det så bra. Han är så söt att titta på så man kan inte låta bli att fota han ;). Använde mig av porträttobjektivet till fotona på honom och jag gillar det. Oftast blir det helt fantastiska bilder! Ser fram emot att lära mig mer om det och kunna utnyttja det till max.

Vill ut och fota snart igen... Vem hänkar på? ;)

Canon Eos 450 D, Canon EF 50/1,4 USM + Canon EF 50/2,5 Macro

3 kommentarer:

  1. Så fina! Gillar närbilden på löven!

    SvaraRadera
  2. Superfina och galet skarpa! Man skulle haft din utrustning och en nypa av dina skills, det hade varit något. Kanske man kunde tyckt det var roligt att fota igen och inte bara ett det var ett aber för att man inte förstår sig på kameran.=P

    SvaraRadera
  3. Åh jag går gärna på fotopromenad! Har du vägarna förbi Gbg nånting? :)

    SvaraRadera