torsdag 9 september 2010

Färgfyllda bilder

Tja tja bloggen! Jag har fortfarande lite bilder kvar från min fotodag som jag hade för några veckor sen med Jim och mitt nya macro.

Här är en liten favorit. ÄLSKAR alla färgerna som jag lyckades fånga i bilden. Vad tycker ni? :)
Jag har köpt 2 stora svarta fotoramar (40x50) på Ikea och är i valet och kvalet på vad jag ska välja för foton att sätta i dom. Är ganska säker på att jag ska ha färgfyllda bilder som en snygg kontrast i vårt vit/svarta sovrum. Kanske denna bilden passar..

Canon Eos 450 D, Canon EF 50/2,5 macro

2 kommentarer:

  1. Absolut!!! Sjukt, snygg!! me like:))

    SvaraRadera
  2. Gillar inslaget av koboltblå i bakgrunden, riktigt snyggt! Hade varit grymt snyggt på väggen och någon annan knallblå detalj i rummet!=)

    SvaraRadera